Bli kund hos Stonehouse Security

Vi ser fram emot att välkomna dig som kund! Här beskriver vi kort hur processen går till:

1. Är vi rätt för dig?

Vi är en grossist som endast säljer till registrerade företag inom säkerhetsbranschen eller företag som arbetar med RFID och identifikationslösningar. För att bli kund hos oss krävs det att ditt företag är aktivt inom någon av dessa områden. Vi genomför alltid en noggrann kontroll av alla ansökningar för att säkerställa detta.

2. Skicka in din ansökan

Om du tycker att vi passar för dina behov kan du enkelt ansöka om att bli kund genom att skicka ett mejl till oss på stonehouse@stonehouse.se. Vänligen inkludera följande information:

  • Företagsnamn
  • Förnamn och efternamn
  • Telefonnummer
  • Organisationsnummer
  • Namn på firmatecknare
  • Beskriv gärna vilket produktsortiment ni är mest intresserade av samt gärna lite om ert företag.

3. Vi behandlar din ansökan

När vi mottagit din ansökan kommer vi att behandla den så snabbt som möjligt. Processen inkluderar en kontroll av företagsuppgifter, kreditupplysning och vid behov begär vi kompletterande information.

Vi kontaktar dig inom 1 arbetsdag.

4. Börja handla

Efter att din ansökan har godkänts får du inloggningsuppgifter till vår webbshop.

Här kan du smidigt börja handla och även hantera användare inom ditt företag som behöver egna konton.

Dessutom blir du tilldelad en personlig kontaktperson hos oss och har alltid enkel tillgång till vår support.

Välkommen till Stonehouse Security!

Kontakta oss

För frågor eller ansökan, mejla oss på:
stonehouse@stonehouse.se

Har du redan ett konto och behöver hjälp med inloggning? Kontakta oss via telefon på +46 31 385 42 00 eller mejla oss på samma adress.

0
0
Varukorg
Din varukorg är tomÅtervänd till butik
Använd kupong
Ej tillgängliga kuponger
saka10 Få 10% rabatt